Brands&Bears si Evenimentul Zilei iti platesc caldura

Ne-am tot gandit ce inseamna iarna pentru majoritatea romanilor. Primele imagini care ne-au venit in minte au fost: un derdelus, oameni de zapada, bradul impodobit, masa in familie sau Mos Craciun. Toate acestea, sunt imagini frumoase, pline de caldura si bucurie. Totusi, exista foarte multi romani pentru care iarna inseamna inainte de toate o mare problema. Odata cu venirea ei, facturile la intretinere cresc simtitor si parca zambetele dispar.

De aceea, la prima lor colaborare, Brands&Bears si Evenimentul Zilei au hotarat ca ar fi frumos sa aduca in casele romanilor caldura gratis.

Campania, initiata de noi are un mesaj de impact, scurt, direct si foarte explicit: „Iarna asta iti platim caldura”. Data de incepere a fost hotarata pentru 15 decembrie 2006, urmand sa se incheie zece saptamani mai tarziu. In toata aceasta perioada, in Evenimentul TV de vineri se gasesc carduri cu premii saptamanale care acopera pentru castigatori plata caldurii pentru toata iarna. Mai mult, de sarbatori premiile sunt suplimentate prin aparate electronice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related