Incepe jurizarea Grand Spoof 2009!

S-a incheiat perioada de inscrieri pentru cea de-a treia editie a concursului Grand Spoof, organizat de IQads in cadrul ADfel, singurul festival de publicitate neconventionala din Romania. Au fost trimise 44 de lucrari. Dintre acestea, membrii juriului vor selecta 10 lucrari finaliste care vor fi proiectate in premiera la ADfel, in seara de vineri, 4 septembrie, pe terasa La Motoare.

La aceasta editie, juriul este format din 5 directori de creatie autohtoni si dintr-un reprezentant IQads. Acestia sunt, in ordine alfabetica: Alexandru Dumitrescu (Associate Creative Director, McCann Erickson), Alina Gavrila-Bortun (Managing Partner & Creative Director, Gavrila&Asociatii), Andrei Tripsa (Director de Creatie, Propaganda), Bogdan Naumovici (Managing Director, 23), Costin Radu (Managing Director, IQads si SMARK), Liviu David (Creative Director, Next Advertising).

Ei vor alege dintre participanti pe cel ce a dat dovada de umorul cel mai suculent in a parodia reclamele. Acesta va fi recompensat cu un premiu in valoare de 1.000 de euro: o bicicleta neconventionala, pliabila, marca Brompton, oferita de Infracons, unic distribuitor al marcilor de biciclete Brompton, Brooks, Pashley si Electra in Romania (resurse interesante gasiti si pe www.biciclete.com.ro).

Participantii din acest an trebuie sa faca fata unor asteptari sporite, avand in vedere succesele inregistrate in anii trecuti de filmuletele de la Grand Spoof. Sa ne aducem aminte de Spoof-ul Budai (http://tinyurl.com/budaibeer) care a facut senzatie in 2007, la prima editie a concursului. El a devenit un viral de succes, adunand peste 1 milion de vizualizari cumulate.

Asteptam cu interes top 10 Grand Spoof! Pana pe 4 septembrie mai e doar o saptamana!

Despre ADfel
ADfel este primul festival de publicitate neconventionala din Romania, organizat de IQads si 24-FUN. Ajuns la a patra editie in 2009, evenimentul isi propune ca in fiecare an, timp de o saptamana, sa promoveze gandirea alternativa in publicitate si metodele neconventionale prin care brandurile isi comunica mesajele catre consumatori. Pe langa ideile neconventionale implementate in spatiul terasei, festivalul contine o serie de workshop-uri si conferinte dedicate subiectului, concursuri de creativitate, iar incepand cu acest an va reuni intr-o expozitie speciala cateva dintre cele mai bune executii neconventionale realizate de agentii de publicitate locale.

Despre IQads
Avand o audienta de peste 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea.Catavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK (www.smark.ro), comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related