La initiativa SMARK, Graeme Douglas si Paul Colman, senior plannerii Wieden + Kennedy Londra vin in Romania pe 10 iulie pentru a sustine, la RIN Grand Hotel, seminarul de strategie cu acces limitat "Wieden + Kennedy on Brand Planning".
"Cred ca va fi genul de seminar pe care, indiferent de anii lucrati intr-o agentie, nu vrei sa il ratezi. Nu sunt prea multe ocazii in Romania in care poti sa interactionezi cu persoane care lucreaza pe branduri globale, alaturi de top creatives, dezvoltand campanii pe care cu totii ne-am dori sa le semnam. Graeme si Paul au pregatit lucruri special pentru venirea la Bucuresti si ma astept sa fie nu numai util, dar si foarte interesant de vazut", declara Costin Radu, Managing Partner, SMARK si IQads, organizatori ai evenimentului.
In cadrul workshop-ului sustinut de cei doi strategi, participantii vor avea ocazia sa afle cum decurge concret procesul de dezvoltare a unei strategii de comunicare (brand planning) la Wieden + Kennedy, exemplificat prin studiile de caz ale agentiei londoneze si exercitii on the spot.
Graeme Douglas si Paul Colman vor vorbi "la cald" despre noua filosofie de brand planning marca Wieden+Kennedy, care are drept element central modalitatea in care conceptul de "incertitudine" poate fi util in procesul de generare a ideilor in cadrul unui proiect.
In plus, cei prezenti la workshop vor avea ocazia de a patrunde in culisele unuia dintre cele mai populare proiecte de gen din Marea Britanie, Two Planners in a Room, timp in care senior plannerii celei mai in voga agentii globale vor impartasi din experienta scrierii studiilor de caz pentru APG Creative Planning Awards.
Workshop-ul va fi urmat de o sesiune extensiva de intrebari si raspunsuri in care participantii vor avea ocazia de a intra in dialog informal cu cei doi reprezentanti Wieden+Kennedy.
Graeme Douglas si Paul Colman sunt responsabili de strategie la Wieden+Kennedy - agentie ce gestioneaza campaniile de comunicare worldwide pentru clienti precum Nike, Nokia, Honda sau The Guardian. Cei doi au o experienta de peste 10 ani in planning, atat in mediul online, cat si offline, acumulata pe categorii relevante precum: FMCG, automobile, retail, moda, institutional, finante si tehnologie.
Graeme este detinatorul celei mai inalte calificari profesionale in comunicarea de brand din Marea Britanie - IPA Excellence Diploma si a primit recunoasterea industriei la premiile organizate de Media Week si Campaign.
Recent, Graeme si Paul au creat buzz in industria de advertising din UK cu proiectul Two Planners in a Room, ce a presupus transmiterea live, prin streaming, a scrierii studiilor de caz pentru APG Creative Planning Awards cu 24 de ore inainte de deadline.
Cei care doresc sa afle mai multe detalii referitoare la eveniment si sa se inscrie la workshop au la dispozitie adresa events.smark.ro. Grupurile de participanti beneficiaza de un discount de 25% (pentru 3 sau mai multe persoane inscrise simultan). Pentru informatii suplimentare este disponibila adresa [email protected] si numerele de telefon 0744 582 736 sau 0751 158 761.
Seminarul, parte din seria SMARK KnowHow, este adresat in special oamenilor de strategie din agentiile de comunicare, precum si seniorilor din departamentele de client service si creatie, interesati de integrarea procesului de planning in propriile companii, indferent de tipul acestora. Specialistii in marketing care vor sa inteleaga mai bine relatia client-agentie din perspectiva demersului strategic sunt, de asemenea, asteptati ca participanti.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm. SMARK ofera content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership de catre membrii SMARK, o comunitate atent selectionata a profesionistilor in marcomm din Romania.
SMARK isi propune sa devina un etalon de 'smart marketing' prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu pentru membrii SMARK: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare. SMARK este parte din F5,compania New Media a grupului Realitatea-Catavencu.