Propaganda si Radio Guerrilla lanseaza campania "Antimitocanie"

Radio Guerrilla si Propaganda au demarat campania Antimitocanie, prin care este amendat comportamentul mitocanilor si badaranilor.

Campania "Antimitocanie" se desfasoara in perioada 15 martie - 15 mai si este prezenta pe mai multe canale media: radio, print, TV, cinema si online - www.eliberadio.ro/antimitocanie.

Sub umbrela ''Atlas de Antimitocanie Urbana'' sunt prezentate diverse specimene - Cocalarul de trafic, Mitocanul de Birou, Pitipoanca de companie, Badaranul de cinematograf, Marlanul de Dorobanti si Taranul de mall - in limbaj de teleenciclopedie. Pe langa prezentarea "specimenelor de oras", campania presupune si o componenta interactiva prin care ascultatorii Radio Guerrilla sunt invitati sa ''denunte'' astfel de specimene si comportamentele lor. In acelasi timp, pe radio, se desfasoara un concurs de bune maniere, castigatorii fiind rasplatiti cu un exemplar din "Codul bunelor maniere".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

M. T.
acum 15 ani
foarte fain, felicitari propaganda, dar art direction e prea naiv pentru ideea asta.
M. T.
acum 15 ani
* art direction ul
Catinca N
acum 15 ani
Foarte bine conceputa, dar la capitolul "om" ales sa vorbeasca despre "Antimitocanie", Andrei Gheorge nu este potrivit ! :)

art direction-ul mi se pare ok... da poate un pic cam naiv...

marius bartis
acum 15 ani
...in fapt e... propaganda "guerrillei urbane" (notiunea de "taran"e abuziv si nefericit folosita pentru a identifica unul din beligeranti)


Branded


Related