Case Study: Earth Hour 2013 - In the Name of Change

Pentru a-si incuraja cetatenii sa participe la Earth Hour 2013, Primaria din Sofia si World Wildlife Fund i-au invitat pe sceptici ca, pe langa stingerea luminii, sa renunte pentru un timp la propriile nume. Pentru ca majoritatea numelor bulgare au terminatia "OV", care suna ca "OFF", oamenii au fost invitati sa isi transforme numele pe Facebook, terminatia OV devenind OFF. Prin Foursquare, panouri si site-uri, Sofia a transformat o problema globala intr-una personala.

Advertising Agency: Ogilvy Group, Sofia, Bulgaria
Creative Director: Anna Stilianaki
Art Directors: Ilian IlievKostadin Kokalanov
Copywriter: Yordan Petkov



Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Subiecte



Branded


Related podcasts