


PENNY România susține lansarea filmului „Generația de Suflet” – noul documentar despre echipa națională a României

Țiriac International Foundation susține Teach for Romania pentru pregătirea profesorilor din școlile vulnerabile în județul Brașov

Sondaj RoCoach: 4 din 5 manageri consideră că sunt „buni” sau „foarte buni” în rolul lor. Doar 43% dintre angajați sunt însă de acord

TenarisSilcotub, o nouă investiție în dotarea Colegiului Tehnic Alesandru Papiu Ilarian cu echipamente pentru profilele mecanic și electric

10 ani de iGaming în România - cum a evoluat piața jocurilor de noroc în primul deceniu de la reglementare

Eugen Rădescu: A pune la îndoială sau a contesta „normalul” este esențial pentru progres și mă face să mă întreb dacă putem construi o normalitate nouă, mai incluzivă și mai sustenabilă

v8 și Kaufland lansează „Nedumeriri și Lămuriri” – un show care transformă întrebările oamenilor în entertainment

Beko solicită o politică industrială unitară, în armonie cu ambițiile climatice, la evenimentul Clean Industrial Deal

Humana People to People România alege Chapter 4 pentru a crește impactul comunicării despre moda sustenabilă

Colliers: Tot mai puțini români își permit să cumpere locuințe. Chiria devine o alternativă pe termen lung
![[Refresh creativ] Raul Gheba: Sunt campanii clasice cărora le este luată fața în obiective de către 2 puștani cu un telefon și o „agenție” de TikTok](https://media.iqads.ro/2025/03/thumbnail-raul-gheba-la-interviul-catine-la-masculin-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Raul Gheba: Sunt campanii clasice cărora le este luată fața în obiective de către 2 puștani cu un telefon și o „agenție” de TikTok

Constanța Logo Challenge | Victor Bratu: Mi-am dorit să creez simboluri care să reflecte identitatea orașului într-un mod relevant, ușor de reținut și care să poată rezista în timp

Barbara Grabiwoda numită Chief Commerce Strategy Officer pentru Publicis Groupe Central & Eastern Europe

Constanța Logo Challenge | Andra Lupu: Sursele de inspirație au fost simbolurile orașului și elementele naturale. Am dorit să aibă o formă organică și tipul de literă și simbolul

„Schimbă o dependență cu alta - una sănătoasă!”, o campanie lansată de Stay Fit Gym împreună cu Akabel și Reshare

Bob Ramanka: Spoken word-ul este cel mai inovativ mod de expresie muzicală pentru mine în acest moment

Constanta Logo Challenge | Victor Rotariu: Un logo trebuie sa fie clar si memorabil, dar un oras e un organism viu, cu sute de povesti

SPORT TIME, distribuitorul oficial Nike în România și un exemplu de best practice în PR pentru început de 2025

Campanii de loialitate la doar 1 Euro per utilizator: Soluția inovatoare de la Interactions și Promotiful

Nhood România a celebrat feminitatea printr-un eveniment dedicat clientelor din Centrele Comerciale Auchan Titan și Drumul Taberelor

Constanța Logo Challenge | Valentin Ioniță: Am găsit în graphic design o îmbinare între creativitate și ordonarea vizuală de care simțeam că am nevoie

Concluziile Hackathonului Innovation Labs din București: 31 de echipe se califică în programul de pre-accelerare

ARBOMEDIA și THINKDIGITAL anunță demararea unui parteneriat strategic pentru lansarea celei mai ample oferte naționale de spații publicitare multimedia din România

Fundația PepsiCo, PepsiCo România și Casa Bună continuă parteneriatul pentru al patrulea an consecutiv: 150.000 de dolari alocați pentru sprijin educațional, asistență socială și siguranță alimentară în beneficiul a sute de copii vulnerabili

Missed Call: Ne-am dat voie sa ne inspiram din propriile experiente, sa scriem despre ele si chiar sa reusim sa gasim raspunsuri la anumite intrebari

TikTok anunță noi modalități prin care sprijină părinții și ajută adolescenții în adoptarea unor obiceiuri digitale echilibrate

40 de țări, 4 continente, 3 milioane de cursanți. Brandul Helen Doron aniversează 40 de ani de excelență în educație

Constanța Logo Challenge | Paula Babaian: Cea mai grea parte a fost găsirea unui concept care să transmită emoție, care să aducă oamenilor sentimentul acela cald pe care îl ai când te afli aici – sau chiar înainte să ajungi

Colliers: Terenurile rămân o investiție strategică, în ciuda climatului economic și politic marcat de incertitudine
![[Newsletter Collection] Radu Oncescu: În #SoMeBites dau un brief zilnic despre tot ce mișcă pe internet. Informare, învățare, inspirație și educație sunt motivele pentru care scriu](https://media.iqads.ro/2025/03/467187982-10229809329230261-576099913676978145-n-2-cover-410.jpg)
[Newsletter Collection] Radu Oncescu: În #SoMeBites dau un brief zilnic despre tot ce mișcă pe internet. Informare, învățare, inspirație și educație sunt motivele pentru care scriu

SocialPedia 68: Despre puterea femeilor în digital cu Ela Crăciun, Manuela Ciugudean și Ioana Dumitrache

Cele mai vizibile branduri pentru categoria Telecommunication in online si pe Facebook in luna februarie 2025

Celula de Artă propune perspective asupra lumii care ne înconjoară în expoziția artistului Cristian Brânzescu

Cele mai vizibile branduri din categoria Servicii Online in online si pe Facebook in luna februarie 2025

Constanța Logo Challenge | Andrei Parpalea: Cea mai mare provocare este să încerci să păstrezi esența și identitatea orașului
