Un showroom realizat de la zero într-o locație spectaculoasă, o grădină amenajată cochet chiar dacă erau posibile schimbări ale vremii, un decor feeric, 130 de invitați, muzică live și o atmosferă tipic scandinavă. Acestea au fost pe scurt ingredientele lansării colecției de mobilier de grădină JYSK România, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă, decorațiuni și textile pentru casă din Europa, parte a grupului scandinav JYSK Nordic.
Invitații au testat piesele de mobilier modern, cu un design minimalist nordic, în ton cu ultimele tendințe, au admirat accesorile din cea mai recentă colecție 2017 și au experimentat ce înseamnă conceptul danez, Hygge : să te simți bine și să fii apropiat de natură, să discuți relaxat alături de prieteni și să te simți confortabil într-o atmosferă caldă.
"Ideea de la care plecăm este să le oferim clienților piese moderne și care nu necesită întreținere, realizate din materiale de calitate, cu un design inovator, cu ajutorul cărora pot transforma terasa sau grădină într-o oază de liniște sau un loc ideal pentru petreceri cu prietenii sau cine târzii în familie. Astfel, pot profita de fiecare zi cu vreme bună, fără să se preocupe de strânsul scaunelor când plouă, deoarece mobila pentru grădină e concepută special pentru a oferi tot confortul unei sufragerii, dar în același timp pentru a rezista în mediul exterior. În Danemarca, țara de origine a brandului nostru, vara înseamnă mult timp petrecut în grădină, în aer liber, în natură. De aceea, pentru danezi este important ca spațiul exterior să fie primitor, confortabil și plăcut", a declarat Alex Bratu (Country Manager JYSK România).
Noua colecție de mobilier de grădină de la JYSK se remarcă prin materialele de calitate și rezistente la umiditate, ușor de întreținut, accesoriile și decorațiunile urmând patru tendințe generale de decorare interioară: Dark Deco, Cultural Roots, Urban Jungle și Industrial North.
Punctul central al serii au fost speech-urile celor 2 invitați speciali: Rune Jungberg Pedersen, Communications & CSR Director JYSK Nordic și Ambasadorul Regatului Danemarcei în România, E.S. Dl Karsten Vagn Nielsen.
"JYSK este un brand foarte iubit în România datorită calității și simplității scandinave, atribute pe care ne-am dorit să le transmitem prin activitățile specifice de comunicare. Vara este vremea relaxării prin excelență și a timpului petrecut în aer liber. Dar, pentru a te simți relaxat, ai nevoie de o atmosferă potrivită și de un loc confortabil, cum ar fi un set lounge cu fotolii și canapele generoase de la JYSK, care se integrează în orice decor. În acest sens, am recreat în cadrul garden party-ului JYSK atmosfera serilor de vară scandinave și am oferit numeroase surse de inspirație celor prezenți pentru amenajarea balconului, a terasei sau a grădinii", a declarat Anca Marcu (PR Manager RAN Events).
Noua colecție JYSK este disponibilă în mai multe mărimi, culori și materiale, atât ca seturi standard care includ mese și scaune, cât și în varianta modulară, ceea ce permite flexibilitate în organizarea terasei sau grădinii. Gama include seturi lounge, seturi de grădină, seturi bistro, șezlonguri, hamace, pavilioane de grădină, balansoare, ghivece, cutii de depozitare. În plus, pentru tușa finală, noua colecție include și lămpi sau felinare de diverse mărimi, forme și culori, care răspund, cu siguranță, imaginației și nevoilor fiecărui client.
JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Grupul desfășoară operațiuni în 41 de țări, prin peste 2400 de magazine, majoritatea în țări europene, și numără un total de aproape 20.000 de angajați.
Deținut de danezul Lars Larsen, JYSK a inaugurat primul magazin pe data de 2 aprilie 1979 în Danemarca, în orașul Aarhus, al doilea cel mai mare din țară. Cinci ani mai târziu, compania s-a extins dincolo de granițele țării odată cu deschiderea unui magazin în Germania. În luna aprilie 2017, grupul danez a aniversat 38 de ani de existență, momentul fiind marcat printr-o campanie specială în toate țările în care există magazine JYSK.
Retailerul danez de mobilă și decorațiuni interioare comercializează o gamă variată de produse pentru casă și grădină la o calitate ridicată și la cel mai redus preț. Sub deviza "Sleeping and Living", magazinele JYSK oferă tot ce este necesar în casă pentru viața de zi cu zi, de la mobilier de interior și de grădină, până la lenjerii de pat, perne, obiecte decorative și de iluminat.
JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 42 magazine, în orașe precum București, Arad, Baia Mare, Craiova, Constanța, Cluj, Deva, Galați, Oradea, Pitești, Satu Mare, Vaslui, Suceava, Târgu-Mureș, Timișoara, Alexandria, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău, Botoșani, Focșani, Piatra Neamț, Hunedoara.
Abrevierea JYSK este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlandia și semnifică în limba daneză calități precum simplitatea, onestitatea și conștiinciozitatea.