Cupa_la_Gatit_vfinal2.ppt

Cupa_la_Gatit_vfinal2.ppt

Mai jos urmeaza prezentarea evenimentului Cupa la Gatit, 2017, Gradina Eden. Pe principiul "intentia conteaza", am lasat-o in format text. V-o imprumutam daca stiti vreun client neatins de stralucirea Cupelor si nu aveti timp sa rezumati eficient argumentele pentru care experienta e mai mult decat indicata.

 

SLIDE 1 - "CUPA LA GATIT, un proiect IQads cu vechime de 4 ani si 5 editii"

Imaginati-va ca totul e scris cu bleu si in stilul frumosului logo IQads. Fundal cu textura de blat de bucatarie folosit, dar nu prea folosit. Pe undeva pe mijloc, logo-ul Cupei. Deh, e nevoie de logo-uri.

 

SLIDE 2 - "CONTEXT"

Cupa Agentiilor la Gatit face parte dintr-un concept mai amplu de evenimente care a implinit anul asta 10 ani - competitii creative dedicate industriilor creative. Am zis deja creative? Da.

Prima editie a Cupei la Gatit a fost in 2013, cand selfie abia intrase in dictionarul Oxford. Intr-un an, am facut doua. De aici acel "4 ani si 5 editii".

Imagini cu bucatari, bucatarese si ustensile de bucatarie. Puse frumos.

In 2017, ne-am gandit ca am cam neglijat anumiti bucatari publicitari: marketerii. Care si-au mai facut aparitia la Cupele noastre, pana acum doar de Agentii. 

Poze cu marketeri infiltrati in echipele de gatit ale agentiilor purtand ochelari de soare in speranta de a nu fi recunoscuti (se poate ca ochelarii sa fi aparut via Photoshop). 

Nimic rau in asta, ba e chiar un frumos proces de bonding.

 

SLIDE 3. "GENEZA"

Marketingul pune sarea si piperul in comunicare, unde sarea si piperul vin cel mai des sub forma de obiective. Nu e evidenta analogia? Pai nu exista campanie fara scop si nu exista mancare fara gust. Bine, exista, dar cine-ar vrea sa manance asa ceva? Imagine cu un om extrem de dezgustat, search la "man with tongue out", ceva. 

Asa ca ne-am intrebat: de ce nu si-ar folosi marketerii superputerea sare-piper la propriu, in clasica bucatarie?

N-a venit niciun raspuns. Am luat-o ca pe-un semn si i-am zis "Cupa Marketerilor la Gatit". Desen naiv cu ingerasi printre nori uitandu-se zambitori in jos.

 

SLIDE 4. "OBIECTIVE"

Ce ne dorim cu aceasta Cupa a Marketerilor? Ceva foarte simplu. I se spune descretire si se aplica, de regula, fruntii. Imagine cu o frunte lata si plina de riduri, dar pe cat posibil unisex.

Pentru ca, da, avem juriu profesionist si criterii de evaluare serioase, avem experienta publicitarilor care gatesc ca la emisiune farfurii de restaurant. De cautat imagine cu Gordon Ramsay nervos.

Dar cu surle si trambite i-am primit si pe cei cu zero (0) talent veniti sa rada unii de altii, pe cantaretii neatenti care lasau laptele sa dea in foc, pe neindemanatici si ale lor coate ascutite, pe hotarati si pe ganditori, pe timizi si pe indrazneti, pe conservatori si pe inovatori.

Vizual care sa exprime diversitate, dar nu neaparat etnica, de gen sau rasiala (nu ca asta n-ar fi implicita oricum).

Cupa la Gatit nu e doar despre gatit. E despre oameni si momente. Petrecute in afara biroului. In zile lucratoare. Cand efectiv nu mai suporti sa lucrezi pe chestia aia (dar, in acelasi timp, iti place). JPG cu om care plange -- de fericire.

 

SLIDE 5. "DOVEZI"

Pentru cei mai circumspecti, verificati cele spuse cu niste priviri bine plasate, mai jos.

Nu mai descriem clipurile. Sunt din 2014, 2015 si 2016. In 2013 nu ne-a venit ideea sa facem si video.

  

SLIDE 6. "CONCRET, FAZA E ASA"

Cupa se intampla in 3 zile (in cazul de fata 9, 10 si 11 mai). In primele doua zile se intampla calificarile, iar in a treia zi este Finala. Ca la fotbal. Imagine sugestiva cu minge de fotbal.

Dar nu te descuraja, nu te tinem departe de urgentele, exploziile si crizele de la birou. 

Participarea in sine nu dureaza mai mult de 2-3 ore. Adica, daca te inscrii, tu si cu echipa veniti, sa zicem, la 2 si plecati pe la 4-5. Nu obligatoriu, doar daca vreti, evident.

Insert: calendar cu o data incercuita cu rosu. Plus smiley face urias langa.

 

SLIDE 7. "UNDE TE DUCEM"

Nici mai mult nici mai putin decat in Eden, taramul virgin, oaza verde, coltul de natura din centrul Bucurestilor. Poza cu copaci. Poate chiar aia de la Eden.

Este o premiera. Pana acum, la Cupele noastre s-a gatit la interior. Dar spargem tiparele, mutam bucataria afara si ne angajam sa oferim cele mai bune conditii de gatit in aer liber pe care le-ati vazut in viata voastra.

Imagine cu ciocan, care sparge tiparele.

 

SLIDE 8. "DECI DE CE SA PARTICIP?"

Intoarce-te la slide-urile 4 si 5. Imagine: persoana dandu-si ochii peste cap.

 

SLIDE 9. "CUM PARTICIP?"

Ne scrii noua. La [email protected] sau orice are @iqads.ro in coada. Vector cu beculet aprins. 

Ai nevoie si de echipa cu 2-6 membri care sa lucreze in companie sau alaturi de companie (aka indrazneste sa-ti iei agentia si s-o pui la gatit - pentru ca SE POATE).

 

SLIDE 10. "AVEM SI DEADLINE"

Pentru familiaritate. 

Intr-o saptamana - pe 28 aprilie - incheiem inscrierile. Imagine cu timer-ul unei bombe setat pe 28 aprilie.

 

SLIDE 11. "INSPIRATIE"

Mai trebuia un slide ca sa nu parem neseriosi. Cateva portii de inspiratie gatite de oamenii care va viziteaza cu mare drag in pitch-uri. Erau prea complicat de descris.

 

SLIDE 12. "MULTUMIM. MERGI CU INCREDERE LA CRATITA"

Imagine cu o cratita care, in mod vizibil, se simte singura(trebuie sa existe; Google fie cu noi)

Bon. Acum sa facem niste trafic la diacritice.com.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related