In luna februarie, cei mai vizibili directori ai agentiilor de PR au fost Razvan Pascu (80.699 de views), Radu Florescu (48.137 de views) si Monica Jitariuc (46.865 de views). Topul celor mai vizibili directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook cuprinde 19 pozitii in luna februarie si este efectuat de ZeList, fiind publicat lunar de IQads.
Informatii privind proportia de online visibility in functie de surse (presa, bloguri, retele sociale) se gasesc mai jos.
Topul este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.
DATELE
ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online. Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.
fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.