Cinema City România a revoluţionat mersul la cinema

Cinema City România a revoluţionat mersul la cinema

2016 a reprezentat un an provocator şi intens pentru Cinema City – cel mai mare operator de cinematografe din România –, atât datorită celor 3 multiplexurilor noi deschise în Bucureşti, Timişoara şi Piatra-Neamţ, cât şi datorită unei promovări constante a tehnologiilor inovatoare şi impresionante IMAX şi 4DX, precum şi a noului concept VIP Cinema Ultra All Inclusive – formate de vizionare speciale, pe care doar la Cinema City le poţi găsi.

Cinema City se află de ani buni în avangarda comunicării, derulând campanii inovatoare online şi offline, iar anul 2016 a însemnat o nouă provocare pentru echipa de PR. Fiecare componentă de comunicare a fost punctată, susţinută şi completată prin campanii coerente şi acţiuni creative, desfăşurate pe mai multe canale – evenimente neconvenţionale, activări, proiecte speciale la radio, TV sau în print, campanii cu influenţatori şi bloggeri, colaborări cu vedete, conţinut creativ şi atractiv pentru fiecare canal în parte.

 

Un loc aparte în comunicare l-a ocupat noul concept VIP Cinema City din ParkLake – o experienţă cinematografică gourmet, un loc unde filmul capătă savoare. Deschiderea multiplexului din ParkLake Bucureşti a fost marcată printr-un eveniment de lansare creativ, super-dinamic şi elegant.

 

Au urmat apoi o serie de acţiuni de comunicare inedite, menite să promoveze sălile VIP: dosar dedicat cinema-ului, în revista culturală „Dilema veche”; cover story cu Dragoş Bucur şi Dana Nălbaru în revista de lifestyle urban „Şapte Seri”, materiale editoriale în publicaţii glossy precum „A List Magazine”, „VIVA”, „OK! România”, „Cosmopolitan”, „Femeia”, plus evenimente dedicate mediei şi parteneriate media.

"Cu fiecare proiect ne dorim să venim cu inovaţii pentru clientul nostru, să ne autodepăşim şi să oferim experienţe inedite publicului. Construim mesaje-cheie bazându-ne pe o strategie de comunicare puternică. Mizăm întotdeauna pe un mix echilibrat între creativitate, emoţie şi noutate, campanii coerente şi bine închegate, şi promisiuni împlinite faţă de clienţi. Gusturile şi dorinţele şi celor care merg la cinema s-au schimbat şi continuă să se modifice, iar Cinema City a stabilit an de an noi tendinţe pentru experienţele cinematografice la cele mai înalte standarde de calitate. Prin sălile digitale 2D şi 3D, alături de formate captivante şi extrem de diferite, precum IMAX, 4DX sau VIP, Cinema City reprezintă, cu adevărat, un «oraş al cinema-ului», un loc dinamic şi versatil, perfect pentru entertainment şi relaxare", a declarat Patricia Mihail (PR Director RANEvents).

 

Filozofia din spatele brandului Cinema City este că spectatorii sunt vedetele, cea mai bună dovadă fiind chiar sălile VIP deschise în multiplexul din cadrul centrului comercial ParkLake Bucureşti. Aici, Cinema City a revoluţionat din nou mersul la cinema, transformând vizionarea unui film într-o experienţă demnă de Hollywood: proiecţie memorabilă a filmelor, pe ecrane mai mari, într-un decor modern, cu acces nelimitat la catering premium.

"Fiecare nouă deschidere de cinematograf ne-a adus mai aproape de iubitorii de film. Iar bucuria şi entuziasmul cu care aceştia vin în număr în sălile de cinema, atât în Bucureşti, cât şi în ţară, e cea mai plăcută răsplată pentru eforturile noastre constante de a oferi cele mai bune condiţii de petrecere a timpului liber prin vizionarea unui film", a spus Adriana Stanciu (PR Manager RANEvents).

 

La 10 ani după prima deschidere din România, Cinema City are acum 24 de multiplexuri în 17 oraşe din ţară: Bucureşti, Arad, Bacău, Baia Mare, Brăila, Cluj, Constanţa, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Iaşi, Piatra Neamţ, Piteşti, Ploieşti, Suceava, Târgu Jiu, Târgu Mureş şi Timişoara. În total, Cinema City România operează 223 de săli (dintre care 2 IMAX şi 3 4DX), cu un total de 40,070 de locuri.

Cinema City România face parte din Cineworld Group, al doilea mare lanţ de cinematografe din Europa, prezent în 9 ţări, cu 226 de multiplexuri cu peste 2,000 săli, dintre care 33 IMAX şi 21 de săli 4DX.

Echipele care au lucrat pentru aceste proiecte sunt formate din:

RAN Events: Raluca Zamfir (Managing Partner), Patricia Mihail (PR Director), Adriana Stanciu (PR Manager).

Cinema City România: Ioana Ionescu (Marketing Manager), Mălina Marinescu (Brand Manager), Georgiana Neţoi (VIP & Educational Coordinator), Gabriela Iordache (Marketing Executive).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related