[Schimbari in media] Rodica Mihalache (Starcom): Jurnalismul conversational va duce la advertising conversational

[Schimbari in media] Rodica Mihalache (Starcom): Jurnalismul conversational va duce la advertising conversational

Brandurile nu pot exclude cu totul continutul controversat in planificare, spune Rodica Mihalache, Head of Consumer Insights Starcom MediaVest Group. In proiectele speciale si parteneriate, agentiile media urmaresc, insa, dincolo de afinitatea audientei si calitatea continutului.

 Rodica Mihalache vorbeste in textul de mai jos despre noile roluri ale agentiilor de media, care sunt barierele inovatiei, de ce TV-ul continua sa ramana cel mai important mediu de promovare si care sunt trendurile in 2017.

Audientele tinere renunta la informarea pasiva, la stirile servite, avand nevoie de a da feedback pe acest continut si de a citi feedback –ul dat de alte persoane pentru a-si crea o opinie proprie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related