[Adio, 2016] Bogdan Nitu (Webstyler), despre "the year that broke the bubble"

[Adio, 2016] Bogdan Nitu (Webstyler), despre "the year that broke the bubble"

Un an surprinzator, face bilantul Bogdan Nitu, CEO Webstyler. O lectie buna pentru publicitari, data de evenimentele realitatii, cum ar fi Brexitul si campania pentru Hillary Clinton. Restul imbrancelilor au urmat trendul si au aratat celor care traiau in bula cum e in afara ei. Bogdan spera ca in 2017 sa schimbam vestile proaste in posibilitati pentru vesti bune.

 

2016, pe foarte scurt

Real-time.

 

Cel mai urat an? 

A fost cel mai surprinzator an. Si poate cel mai surprinzator a fost Brexit. Restul au urmat trendul. Ne-a aratat cum e in afara bulei.

Pentru publicitari, 2016 a fost o lectie foarte buna. Ma gandesc, spre exemplu, la campania de content a lui Obama pentru Hillary, o campanie foarte apreciata de publicitari dar fara efect la vot.

 

Subiecte fierbinti

Brexit si alegerile din SUA au fost, evident, cele mai fierbinti subiecte globale cu ecouri in publicitate. Romania publicitara a participat semnificativ la ecourile celor doua mari momente cu doua campanii foarte real-time si cu mare impact international, ‘Romanians adopt Remanians’ si ‘Bernie Speed Test’, punand Romania altfel pe harta lumii.

 

Meme-ul anului

Nici nu stau pe ganduri ca sa-l aleg, inca ma bufneste rasul cand vad meme-ul asta:

 

Slogan pentru 2016

2016. The year that broke the bubble.

 

Cea mai apreciata campanie a agentiei

Cele mai apreciate campanii in ultimul an au fost "Stadionul Virtual" pentru FRF si "Romanians adopt Remanians" pentru Gandul, cu premii la Effie, Golden Drum, Internetics sau FIBRA.

 

Cele mai din 2016

Pentru mine cea mai buna campanie e campania House of Cards - "FU2016", un adevarat game changer in publicitate.

Dintre campaniile romanesti, am doua preferate, "Plimba ursul" si "Romanians adopt Remanians", ambele digital driven.

 

O urare pentru 2017

2017 sa fie anul in care vestile ‘proaste’ din 2016 sa se transforme in oportunitati pentru vesti bune.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related