Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna noiembrie 2016

Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna noiembrie 2016

In luna noiembrie 2016, in topul celor mai vizibile agentii de PR in online si pe Facebook, realizat de ZeList si publicat lunar de IQads, Golin se claseaza pe primul loc (acumuland un numar de 294.092 views), urmata fiind de RanEvents (166.770 views) si GMP PR (140.105 views).

In continuare, sunt disponibile informatii privind proportia de online visibility in functie de surse (presa, bloguri, retele sociale), precum si care sunt cele mai active agentii de PR pe Facebook. Topul este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

 

DATELE

Agentii PR - 2016/11

 

INDICATORII

Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari.

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara.

De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.
Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.

In sectiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numarul de postari si interactiuni (likes, comments, shares la postari) agregate ale paginilor luate in considerare in cadrul categoriei, numar care a fost defalcat pe intervale orare.

ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online.
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.

fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related