Zoran Stangacilovic (MotionLab): Premiile ajuta pe partea de business, aduc clienti dornici de materiale 'wow'

Zoran Stangacilovic (MotionLab): Premiile ajuta pe partea de business, aduc clienti dornici de materiale 'wow'

Tin minte cum cascam gura, anul trecut, la Casa Poporului luminata, colorata si scaldata-n miscare, si incercam sa urmaresc firul povestilor proiectate. In tot acest timp, lobul frontal, responsabil cu problemele vietii, imi era zgandarit de o intrebare adanca: "ma, cum dracu' fac astia?". Nu aprofundasem inca subiectul, dar o buna parte din raspunsurile pe care le cautam atunci le-am aflat, in sfarsit, astazi, stand de vorba cu una dintre echipele care fac video mapping (sau projecting mapping).

Proiectele MotionLab, studio specializat in ad-uri TV, animatie 2D si 3D, dar si video mapping, au castigat premii la festivaluri precum Golden Drum si Eurobest. Iar la iMAPP, in 2015, a castigat Premiul Publicului. Din partea companiei, ne-a raspuns la cateva intrebari Zoran Stangacilovic.

 

De la inceput

Motionlab a aparut la sfarsitul anului 2013 intr-o formula restransa. Am inceput cu advertising, si am activat pe partea de post-productie (editare, grafica 2D & 3D), dupa care ne-am largit echipa ultrarapid si am inceput sa facem productie si video mapping.

Apoi am crescut destul de repede datorita echipei inchegate pe care am adunat-o. Suntem toti prieteni, si suntem ambitiosi. Serviciile noastre au inceput sa se diversifice, cu timpul - ne place foarte mult animatia, si deci am gasit ca e normal sa ne indreptam cu pasi rapizi catre video mapping.

 

Cel mai complex proiect

Au fost mai multe proiecte complexe pe care le-am facut. Un exemplu ar fi Telekom Launching Campaign unde Motionlab a facut partea de video content in cadrul evenimentului. Un altul ar fi iMAPP 2015 cu proiectul "Legenda lui Bucur" cu care am  si reusit sa luam Premiul Publicului in 2015. 

In mare, business-ul nostru inseamna animatie. Zic acest lucru deoarece si in TVC urile pe care le producem exista multa animatie. Insa ne dorim sa ne dezvoltam pe partea de multimedia: video mapping, VR & instalatii. Cam in zona asta e viitorul.

In general, proiectele noastre personale sunt cele de festival. Iubim ceea ce facem si ne place sa iasa foarte bine. Am avut sansa de a lucra si cu clienti internationali. Ne-a placut fermitatea lor si deschiderea catre sugestiile venite dinspre noi.

 

Premiile

Unul dintre proiectele noastre de suflet este "Legenda lui Bucur" cu care am castigat Premiul Publicului la iMAPP 2015 (n.r. despre care am mai vorbit aici). De la inceputul proiectului am pornit cu gandul de a castiga un premiu in cadru acestui eveniment. In principiu premiile ajuta pe partea de business, aduc clienti dornici de materiale wow.

 

Artvision & Circle of Light Moscow

Pentru ca nu am reusit sa ne inscriem pe plan local la Spotlight Festival in Bucuresti, am decis ca vom merge in afara si vom participa la un festival al luminilor. Aveam o lista lunga in fata. Am decis sa mergem la Artvision, Circle of Light Moscow, care este cel mai mare Festival al Luminilor in materie de imagine proiectata din lume.

Selectarea lucrarilor a fost diferita de iMAPP. In prima faza trebuie sa le trimiti reel, concept, storyboard. A doua etapa este 1 minut de animatie. Daca juriul considera ca este ok, mergi mai departe; daca nu, nu. Si un alt detaliu important – nu se dau bani de productie, cum se dau la iMAPP, spre exemplu. Adica daca nu ai norocul sa fii printre primi 3, o faci probono.

Am fost 19 echipe adunate worldwide si ne mandrim ca am fost prima echipa din Romania care a avut onoarea de a-si proiecta povestea pe celebrul Teatru Bolshoi. Tema de anul acesta a fost Cinematografie. Noi am optat pentru video mapping clasic.

Ne-au mai placut de acolo rusii si japonezi. Japonezii sunt foarte buni pe storyline, au alta mentalitate decat noi europenii si acest lucru se resimte in animatiile lor. Rusii insa sunt tari in animatie, nu neaparat pe story.

 

Ce urmeaza pentru voi?

In momentul acesta ne ocupam de partea de video mapping pentru evenimentul Festigal care va avea loc in Bucuresti pe 1 si 2 decembrie la Sala Polivalenta.

Festigal este un show unic care imbina teatrul musical, circul, bataliile in scheme de dans, muzica, costumele spectaculoase cu un video mapping de exceptie pe o scena de 360°.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related