[Cu influencerii la client] Ana Sisu (Ogilvy PR): Influencerii cu adevarat relevanti inteleg ca rolul lor este de implicare activa si fac mai mult decat sa astepte un brief

[Cu influencerii la client] Ana Sisu (Ogilvy PR): Influencerii cu adevarat relevanti inteleg ca rolul lor este de implicare activa si fac mai mult decat sa astepte un brief

Continuam discutia despre ce defineste influencerii de la noi si cum lucram cu ei. Ana Sisu, PR Director la Ogilvy Public Relations, ne explica ce a invatat pana acum din lucrul cu ei. 

Intr-o piata destul de fragmentata, inca in constructie, ramane valabil filtrul credibilitatii, mai ales in contextul influencerilor branded all over. "Daca te vad promovand 7 branduri in acelasi timp, eu ce sa mai cred ca iti place?" e o intrebare justa in continuare. 

Ana crede ca miezul il reprezinta oamenii reali, in comunitatile in care sunt reprezentativi. De-aia ii place tot mai mult ideea de a construi influenceri, nu de a-i folosi neaparat pe "titani", care, uneori, nici nu te ajuta asa mult intr-o campanie, prin transferul temporar de celebritate pe care il fac.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related