Vitrina Advertising este partenerul oficial al Pokemondo, primul start-up european dedicat Pokemon GO

Vitrina Advertising este partenerul oficial al Pokemondo, primul start-up european dedicat Pokemon GO

Vitrina Advertising este partenerul oficial al pokemondo, primul start-up european dedicat Pokemon GO, dezvoltat de antreprenorul clujean Lorand R. Minyo. Agenția va oferi consultanță în comunicare și va implementa campanii creative atât pentru clienții din portofoliu, cât și pentru alte companii interesate de publicul jucător de Pokemon GO.

„Pokemon Go a ajuns într-un timp foarte scurt cel mai îndrăgit joc de mobil de pe planetă și am văzut în acest lucru o oportunitate pentru businessurile locale. Interesul din partea companiilor a fost extraordinar de ridicat, așa că le-am propus specialiștilor de la Vitrina Advertising, cea mai importantă agenție de publicitate a regiunii, un parteneriat pentru dezvoltarea campaniilor de promovare pentru acestea. Sunt convins că în acest fel companiile vor avea parte de cele mai bune rezultate”, a declarat Lorand R. Minyo, inițiatorul Pokemondo.

„Ne place să fim întotdeauna cu un pas înainte și să creăm campanii frumoase și de impact, iar prin acest parteneriat le putem oferi clienților noștri, precum și altor companii care și-au obișnuit publicul cu campanii inovatoare, posibilitatea de a ajunge la publicul lor în mod creativ și eficient. Ne bucurăm că Lorand Minyo, un tânăr antreprenor cu idei îndrăznețe, a apelat la experiența noastră pentru a continua acest proiect”, a declarat Mihaela Rus, președintele Vitrina Advertising.

Pokemondo își propune să crească veniturile businessurilor locale și funcționează ca o „piață mondială” (global marketplace) prin intermediul căreia acestea pot să le ofere recompense utilizatorilor jocului. Proiectul va fi lansat întâi în Europa și ulterior în SUA.

În prezent, peste 200 de companii s-au înscris pe platformă. Pokemondo a fost creat de o echipă de antreprenori români condusă de Lorand R. Minyo. Tânărul clujean a fondat compania INC(3), precum și trei start-up-uri în ultimii trei ani, în domeniile tehnologie și sănătate. El mai este implicat în proiecte ale Evozon, Start-up- Chile și TAG.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related