[In 2026] Mugur Patrascu: Anticipez, cu emotie si cu o lacrima in coltul ochiului, aparitia primei agentii automate si full virtuale, unde bagi o fisa si iti iese campania

[In 2026] Mugur Patrascu: Anticipez, cu emotie si cu o lacrima in coltul ochiului, aparitia primei agentii automate si full virtuale, unde bagi o fisa si iti iese campania

Dincolo de ironii (sau nu?), Mugur Patrascu (Partener, Screen Native) coboara serios pe scarile viitorului si spune asa: va disparea intuitia in favoarea datelor, vor disparea jocul si experimentul, creativitatea se va muta in zona interpretarii creative a tonelor de date, va evolua comunicarea machine-2-machine.

Spunem coboara, pentru ca viitorul asta nu pare sa se simta prea bine. Oarecum de inteles, pentru ca si prezentul e putin bolnav: „traim intr-o spirala a self PR-ului desantat. Traim o cursa a competitivitatii de carton. A spoielii si inventarii oportunistice a valorii. Se inventeaza campanii, se inventeaza clienti, se forteaza momente, crize, situatii doar pentru a ramane vizibil, pentru a atasa artificial valoare institutiei sau brandului. Practic, s-a inventat o noua ramura a comunicarii: bani investiti in simularea comunicarii, contra reputatie”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related