Unul dintre cele mai importante festivaluri dedicate internetului si tehnologiei din Europa Centrala si de Est, ICEEfest s-a incheiat saptamana trecuta la Bucuresti.
Doua scene principale, 3 scene specializate si o zona outdoor, alaturi de un nou concept de entertainment (Summer Playground) i-au primit pe cei veniti la cea de-a 5-a editie a festivalului care a avut loc la Grand Cinema & More din Baneasa Shopping City.
O galerie foto cu principalele momente din festival poate fi vazuta pe Facebook, aici. Tot pe Facebook va puteti regasi in poze, daca ati fost la festival, aici.
Oamenii de la ICEEfest
- 3.350 de participanti, in crestere cu 21% fata de anul trecut (2.768) si nu mai putin de 95% fata de 2014 (1.420)
- 137 de speakeri, traineri internationali si artisti, cu 34 mai multi decat la editia precedenta
- 17 tari au fost reprezentate la festival. 70% din participanti au fost din Romania, celelalte procente fiind: Grecia 6%, Moldova 3%, Marea Britanie 3%, Polonia 3%, Ucraina 2%, Cehia 2%, Bulgaria 2%, Ungaria 2%, Sebia 1.5%, SUA 1%, Rusia 1%, Emiratele Arabe Unite 1% si alte tari Iran, Suedia, Danemarca, Germania - cu procente mai mici de 1%
- 6 comedianti romani (Claudiu "Teo" Teohari, Sergiu Floroaia, Raul Gheba, Silviu Gherman, Alex Cotet si Toma Alexandru) au incalzit atmosfera cu parodii bazate pe prezentarile din cadrul festivalului, in a doua seara de ICEEfest
- 1 show de Stand Up Comedy alaturi de Jeff Leach, gazda si entertainer-ul festivalului
- 3 trupe au sustiut concerte live la festival: ROA, Golan si Silviu Pasca Band.
Comunitatea ICEEfest
Aplicatia ICEEfest a fost cel mai bun instrument pe care participantii l-au avut la indemana pentru a fi la curent cu tot ceea ce s-a intamplat in cele doua zile de festival.
Iar daca in 2015 aceasta comunitate strangea 1.305 utilizatori, anul acesta vorbim despre 3.053 de useri care au ales sa se informeze si sa comunice cu ajutorul aplicatiei.
Un instrument esential de networking intre organizatori, participanti si speakeri, aplicatia este activa tot timpul anului iar membrii comunitatii primesc, pe langa informatii calde despre festival, bilete la pret redus sau chiar gratuitati.
Acoperirea ICEEfest
Conform monitorizarii realizate de MediaTrust, aceasta editie a festivalului a primit urmatoarele mentiuni:
- 256 in social media
- 773 in presa online
- 14 in ziare/ reviste
- 11 in TV
- 5 in radio
In total, in perioada 1 mai -15 iunie, au existat 2.057 mentiuni referitoare la ICEEfest 2016 in media si pe canalele de socializare din Romania (in crestere de la 1.800 anut trecut).
La toate astea se adauga zeci de aparitii pe plan international.
Continutul ICEEfest
In cele doua zile ale festivalului s-au adunat peste 60 de ore de continut.
Majoritatea prezentarilor (cu exceptia celor pentru care nu exista acordul speakerilor) vor fi disponibile in platforma ICEE Academy pentru cei care au participat deja la una dintre editiile trecute, dar si pentru cei care vor sa participe la editia de anul viitor.
- Toate prezentarile din ICEE Academy sunt si vor fi oferite gratuit celor care au avut un bilet la ICEEfest, indiferent de editie. Cei care nu au fost la festival dar doresc sa vada prezentarile o vor putea face contra cost.
Tot acolo gasiti deja prezentarile din anii trecuti. Unele dintre ele sunt inca foarte actuale. Altele sunt relevante pentru a evalua tendintele pietei si evolutia ei si a decide daca s-au confirmat teoriile expuse in trecut.
ICEEfest este organizat in parteneriat cu publicul care investeste in fiecare an in cumpararea unui bilet si este prezentat, inca de la prima editie, din 2012, de partenerul sau principal, Orange.
Parteneri importanti ai editiei din acest an au mai fost Xaxis, Jacobs si Volkswagen.
Festivalul a mai fost sustinut de BCR, Prometheus, Mather Economics, Seller Engine, Admiral Markets, TP Link, Uber, Mira, Dent Estet, iFuse, Ciuc, Pepsi si alti sustinatori, vizibili pe site-ul oficial.