Golin anunta deschiderea unui birou in Hamburg, Germania, in parteneriat cu agentia GGH MullenLowe, care se alatura celor din regiunea EMEA (Dubai, Franta, Marea Britanie, Romania, Rusia, Suedia, Turcia etc.). Ca urmare a unui model integrat, Golin Germania va oferi clientilor sai servicii de PR si digital, dar si de advertising.
"Abordarea integrata este raspunsul oferit clientilor nostri la cum pot companiilor si brandurilor sa obtina atat atentie, cat si credibilitate. Aceasta este, de altfel, strategia care m-a determinat sa ma alatur Golin. GGH MullenLowe si Golin au aceeasi viziune despre ce reprezinta o campanie de brand de succes, iar expertizele noastre se completeaza, de aceea sunt entuziasmata ca pornim impreuna in aceasta aventura, in care vom propune ceva cu adevarat nou", sustine Uta Behnke (Managing Director, Golin Germania).
"Inca din prima zi, vom oferi clientilor nostri creativitate si talent de calitate germana. Deschiderea unui birou Golin in cea mai mare economie a Europei reprezinta un pas important in atingerea obiectivului nostru de a deveni agentia ce va defini acest deceniu", adauga Matt Neale (President International, Golin).
Uta Behnke are peste 20 de ani de experienta in PR, perioada in care a creat mai multe campanii premiate pentru clienti precum Unilever, Pedigree sau Heinz. Principalele ei atributii in cadrul agentiei din Hamburg vor fi coordonarea si expansiunea grupului in Germania, ce include deschiderea unui nou birou in Munchen, in vara anului 2016.