Golin a fost unul dintre numele cel mai des auzite pe scena galei Romanian PR Award 2015 si cea mai premiata agentie la categoriile dedicate comunicarii financiare. Cele 11 trofee si diplome obtinute la cea de-a XIII-a editie a acestei gale reconfirma Golin in topul agentiilor de PR din Romania, dupa performanta unica de a fi numita, in doi ani consecutivi, agentia de PR numarul 1 in Romania conform studiului realizat de revista BIZ si Unlock Marketing Research.
„Performanta de la Romanian PR Award reprezinta o validare a eforturilor noastre de a dezvolta campanii nu doar creative, ci si eficiente.
Pentru a fi cu adevarat alaturi de clientii nostri in toate planurile, este esential sa intelegem contextul si obiectivele lor de business, precum si provocarile din pietele lor.
Aceasta abordare presupune un nivel ridicat de dedicare si competente si se reflecta atat in succesul campaniilor noastre, care genereaza rezultate reale de business pentru clienti, cat mai ales in colaborarile de lunga durata pe care le avem cu acestia”, spune Monica Botez, Managing Partner, Golin Romania.
Golin a fost singura agentie de PR premiata la categoria Comunicare financiara, castigand practic toate premiile din aceasta categorie: Gold pentru campania MasterCard Romania Doar cu cardul si Silver cu Fondul Proprietatea/ Franklin Templeton Investments pentru Listarea Secundara a Fondului Proprietatea pe Bursa de Valori de la Londra.
De asemenea, campania MasterCard Festivaluri Contactless a adus inca un trofeu Gold echipei Golin la categoria Comunicarea produselor si serviciilor financiare. Campania Doar cu cardul a primit aprecierea juriului si la categoria Social Media, unde a castigat un premiu Silver.
Mai mult, succesul acestei campanii a fost recunoscut si la nivel international. Doar cu cardul a fost nominalizata anul acesta la categoria Finance in cadrul European Excellence Awards, Golin fiind singura agentie romaneasca ajunsa in finala acestei importante competitii de comunicare din Europa.
Golin a urcat pe scena Romanian PR Award cu un premiu Silver si la categoria Public Affairs, Advocacy, Lobby, cu campania Listarea Secundara a Fondului Proprietatea pe Bursa de Valori de la Londra.
Astfel, parteneriatul dintre Golin si Franklin Templeton Investments continua sa scrie istorie la Romanian PR Award, campaniile semnate de agentie pentru acest client acumuland nu mai putin de 9 trofee in cadrul acestui festival, in 6 categorii distincte ale competitiei.
Categoria Comunicare Corporatista i-a adus agentiei Golin un nou premiu Silver, pentru Transavia, campania Ora de nutritie.
De asemenea, Gala Romanian PR Award a confirmat expertiza Golin in zona de CSR, agentia obtinand premii Silver la categoriile Responsabilitate sociala si dialog cu grupurile co-interesate pentru campania Parinti la scoala, realizata pentru Orange Romania, respectiv Comunicarea proiectelor de mediu cu campaniile ComPETitia pentru un viitor mai bun, dezvoltata alaturi de Lidl Romania, si Transformam energia in arta, impreuna cu AFI Palace Cotroceni.
In cadrul aceluiasi eveniment, agentiei Golin i s-au acordat doua diplome de excelenta pentru proiectele Prinde un loc la cinematograful Lidl, la categoria Events, respectiv Descopera Bucurestiul la Picnic – Unilever Romania, la categoria Publicatii externe.
Anul 2015 a reconfirmat pozitia de lider a agentiei Golin in industria de relatii publice din Romania. In luna octombrie, Golin a marcat o noua premiera pentru industria locala de PR, fiind desemnata pentru al doilea an consecutiv Agentia #1 in Romania in clasamentul revistei BIZ. Premiile obtinute la Gala Romanian PR Award valideaza inca o data creativitatea si mai ales eficienta campaniilor realizate de Golin pentru clientii sai.