The Mansion Advertising a inceput in 2008, ca o agentie de BTL, iar in prezent este “o agentie full service and proud of it”, dupa cum spune Victor Pantea, Managing Partner. Victor este optimist, in ciuda crizei care a afectat piata de publicitate in ultimii ani si observa deja semnale bune si bugete de marketing care au iesit din zona de avarie.
Istoria agentiei
Suntem o agentie medie, dar cu ambitii mari. Functionam dupa principiul "Go big or go home". Ne permitem sa avem curaj sa propunem idei indraznete, dar in acelasi timp suntem si flexibili si adaptabili.
Am inceput in 2008, cu entuziasm, noroc si un pull de clienti, nu pentru a schimba sau a revolutiona publicitatea romaneasca, ci pentru a contribui la calitatea ei si pentru a o sustine cu idei smart. Fara sa cad in zona idealismului, noi credem ca spiritele fresh, open minded si cu un background cultural solid, fie ca sunt creativi, accounti sau programatori reusesc sa pasteze armonia intr-o agentie si nivelul de happiness la client.
Obiectivul nostru este sa crestem constant si consecvent ca pana acum, alaturi de clientii nostri si sa le oferim o experienta autentica The Mansion Advertising in fiecare zi.
Angajati
Suficienti cat sa facem fata tuturor provocarilor de pe piata nationala si regionala. Am plecat la drum ca o agentie de BTL, apoi treptat am invatat impreuna din toate experientele, am adaugat knowledge, am adus alaturi de noi oameni cu experienta atat din alte agentii, cat si din multinationale si am reusit sa crestem impreuna. Acum suntem o agentie full-service and proud of it.
Departamente
Avem 3 departamente, cele clasice: Client Service cu o subdivizie cu focus pe licitatii publice, Creatia cu oameni frumosi si pasionati: copywriteri cu experienta in agentii mari; arti talentati si foarte skilfull pe ilustratie si 3D; DTP-isti veseli si implicati.
O decizie strategica care in ultimii 2 ani a generat success pe zona de new business a fost infiintarea unui department dedicat condus de Irina Medrea care ne-a adus cei mai stabili clienti si datorita careia intram in pitch-uri cu cele mai mari agentii din piata.
Comunicarea interna
Desi suntem seriosi si rigurosi in implementarea proiectelor si abordarea challenge-urilor noi, intre noi avem o comunicare bazata pe incredere. Incurajam brainstorming-ul pentru orice, ajutam la nevoie si mai facem si task-uri care nu tin neaparat de noi. Problemele noastre sunt legate de timp, uneori nu avem vreme sa facem tot ce ne propunem intr-o zi. Ne-ar ajuta ca ziua sa aiba mai multe ore.
Incurajam feedback-ul constructiv, bazat pe argumente valide, fie ca vine dinspre CS catre creatie sau de la management catre CS si tot asa.
Clienti
Ne place sa acceptam provocarile, asa ca nu ne uitam la marimea business-ului unui client. Mergem pe principiul: Big enough to count, small enough to care. Cel mai mult conteaza sa dezvoltam o relatie bazata pe incredere si transparenta intre noi si sa pastram un nivel de respect reciproc.
Cultura organizationala
Credem in oameni si in potentialul lor. Dincolo de toate procedurile si problemele specifice domeniului cu care ne confruntam uneori, suntem constienti ca lucram cu oameni si personalitati diverse, pastrand o atitudine deschisa. Motto-ul nostru este: Champions do more!
Provocari
Desi piata de publicitate din Romania a fost foarte afectata in ultimii ani in contextul crizei economice, noi suntem optimisti. De anul trecut, semnalele din piata sunt bune, bugetele de marketing iesind din zona de avarie. In acest context, cred ca cea mai mare provocare este sa ai in portofoliu clienti cu business integral si constant, astfel incat sa poti vinde servicii integrate.