[CSR in Romania] Catalina Seitan (GMP PR): CSR is dead, long live greater good

[CSR in Romania] Catalina Seitan (GMP PR): CSR is dead, long live greater good

In timp ce sondam perspectivele clientilor asupra proiectelor de CSR si comunicarea acestora, am vrut sa ne indreptam microfoanele virtuale spre oamenii din agentii care lucreaza pe astfel de campanii. Impreuna cu ei speram sa pictam un tablou cat mai spre 360 al modului in care sunt alese, gandite,  implementate si comunicate proiectele de CSR in Romania.

CSR-ul ca "task", gandit in afara business-ului, e de domeniul trecutului, spune Catalina Seitan (PR Account Director, GMP PR). Iar ramasitele acestui mod de lucru (care inca persista prin realitatile noastre cotidiene) vor disparea, incet, si ele. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related