[Client Service 2.0] Gabriela Nanu (Centrade): Profesionalismul influenteaza decisiv relatia dintre CS si creatie. Acest cuvant include atat know-how, cat si atitudine

[Client Service 2.0] Gabriela Nanu (Centrade): Profesionalismul influenteaza decisiv relatia dintre CS si creatie. Acest cuvant include atat know-how, cat si atitudine

 Punte intre client si creatie,"forwardeur" de mail-uri si plimbator de hartii, cartita a clientului in agentie cu efect letal asupra creativitatii, nivelator de terenuri cu dubla actiune... Multe fatete avem de intors la jobul asta de account. Dupa ce, acum vreo doi ani i-am patruns in cateva din straturi acum ne infiltram si mai aproape de miez. Caci perceptia e una, realitatea are nuante si, aspirational, pare-ni-se ca CS-ul ar avea rolul de coloana vertebrala in agentie.

Profesoara nemultumita si traducatoare plictisita - pe incercate - Gabriela Nanu (Client Service Director, Centrade) era pe la sfarsitul Facultatii de Limbi Straine cand i-a venit ideea sa incerce publicitatea. Zis si facut. A inceput pe post de copywriter si a trecut prin doua agentii. Intre timp, si-a dat seama tot mai bine ca isi doreste sa faca evenimente. Norocul facea ca, tocmai in perioada respectiva, agentia de BTL Saatchi X sa-si caute un account.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related