Punte intre client si creatie,"forwardeur" de mail-uri si plimbator de hartii, cartita a clientului in agentie cu efect letal asupra creativitatii, nivelator de terenuri cu dubla actiune... Multe fatete avem de intors la jobul asta de account. Dupa ce, acum vreo doi ani i-am patruns in cateva din straturi acum ne infiltram si mai aproape de miez. Caci perceptia e una, realitatea are nuante si, aspirational, pare-ni-se ca CS-ul ar avea rolul de coloana vertebrala in agentie.
Profesoara nemultumita si traducatoare plictisita - pe incercate - Gabriela Nanu (Client Service Director, Centrade) era pe la sfarsitul Facultatii de Limbi Straine cand i-a venit ideea sa incerce publicitatea. Zis si facut. A inceput pe post de copywriter si a trecut prin doua agentii. Intre timp, si-a dat seama tot mai bine ca isi doreste sa faca evenimente. Norocul facea ca, tocmai in perioada respectiva, agentia de BTL Saatchi X sa-si caute un account.