Ieri a fost lansat Ghidul de Pitch elaborat de UAPR si al lui set de bune practici recomandate in colaborarea dintre clienti si agentii. Inregistram pe IQads si SMARK reactiile agentiilor si clientilor cu referire la precizarile Ghidului si asteptarile privind efectele acestuia pe viitor.
Costin Radu (Managing Director, The Geeks):
Existenta unui ghid de pitch face parte dintr-un proces normal, de maturizare a industriei. Este un document absolut necesar intr-o piata a comunicarii in care mereu apar oameni noi, atat la client, cat si in agentii, care nu pot dobandi experienta unor bune practici peste noapte sau din sistemul educational.
Un astfel de document ajuta ca acesti oameni noi, direct interesati de subiect, sa arda niste etape si sa inteleaga aspecte ale unui proces care, in cele mai multe cazuri, nu le este clar din ziua 1.
Cu siguranta nu este un document care va rezolva toate problemele, dar este un document care poate rezolva o parte dintre acestea, in cazul multor licitatii.
Pentru un real succes al proiectului este nevoie ca fiecare om care lucreaza intr-o agentie de comunicare sa se asigure ca are documentul in computer si ca il trimite clientilor care sunt interesati sa organizeze un pitch.
Ar putea fi chiar un obicei sanatos ca, atunci cand este invitata la un pitch, o agentie sa raspunda cu: "Multumim pentru invitatie! Pentru o buna desfasurare a procesului, am atasat la mail un document care speram sa fie util in organizarea licitatiei".