[Publicitatea pe bloguri] Elena Ploesteanu (BDR Associates): Cautam sa avem in comun publicul caruia ne adresam

[Publicitatea pe bloguri] Elena Ploesteanu (BDR Associates): Cautam sa avem in comun publicul caruia ne adresam

Printre multele polemici care se zbat in blogosfera din Romania, una imbatraneste alaturi de cititori, dar nu se preda. E vorba de publicitate si felul in care este gazduita ea de bloggerii autohtoni. Asa ca IQads a intrebat bloggerii si agentiile de PR care sunt cauzele controversei si in ce hopuri se impiedica buna colaborare intre ei.

Elena Ploesteanu (PR Consultant, BDR Associates) spune ca un aspect important in alegerea bloggerilor cu care colaboareaza este publicul.


Selectia bloggerilor

Ii alegem in functie de tipul actiunii pentru care dorim sa colaboram si evident, in functie de nevoia clientului. Traficul are importanta, insa genul de continut pe care il genereaza, awareness-ul de care se bucura si calitatea informatiilor pe care le publica sunt cel putin, daca nu la fel, de importante.

Ne uitam la popularitatea bloggerilor si la intelegerea modului in care acestia interactioneaza cu audienta lor. De asemenea, un aspect foarte important, cautam sa avem in comun publicul caruia ne adresam.

 

Colaborarea

Nu am intampinat probleme in colaborarile cu bloggeri. Asta si pentru ca incercam sa ii cunoastem, sa ii urmarim si sa le intelegem continutul. Nu am incerca sa contactam un blogger cu un super trafic pentru un subiect despre care stim ca nu ar reprezenta interes.

Cred ca doar de aici s-ar putea ivi o potentiala neintelegere (e mult sa spunem problema) – ne-relevanta continutului. Pana la urma, cu totii ne dorim sa transmitem un mesaj relevant, in primul rand pentru noi insine, apoi pentru cei care ne asculta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related