Acesta este unul dintre cele mai importante avantaje pe care le aduce publicitatea pe blog. Riscul e ca atunci cand astfel de cititori se supara, nemultumirea sa ricoseze spre client, spune Elena Bululete (Managing Partner Conan PR).
Selectia bloggerilor: continut sau trafic
Conteaza ambele coordonate, in egala masura, dar primul filtru il constituie continutul. Subiectul trebuie sa fie relevant pentru cititorii blogului si sa rezoneze cu tipul de continut existent pe blog/ cu pozitia bloggerului pe o anumita tema. Dupa ce a fost indeplinit acest criteriu, ne uitam la urmatorul indicator, traficul.
Colaborarea
Nu am avut experiente nereusite, pana acum, in colaborarile pe care le-am avut. Fie ca a fost vorba despre campanii sociale sau campanii cu cu bugete, relatia cu bloggerii a fost una buna.
Avantaje si riscuri
Avantajul cel mai mare este acela ca bloggerul imprumuta din credibilitatea lui produsului/ companiei despre care scrie unei comunitati mari de oameni, comunitate care are incredere in recomandarile bloggerului.
Un alt avantaj este faptul ca cititorii de bloguri interactioneaza si se implica intr-o mai mare masura intr-o conversatie pe un blog decat o fac pe alte canale.
Riscul este ca bloggerul sa posteze prea multe articole platite intr-un interval scurt de timp (in cel mai rau caz, chiar despre concurenta) si sa devina deranjant. Iar nemultumirea cititorilor sa ricoseze inspre client.