[Klausificarea Romaniei] Mugur Patrascu: Am avut si noi revolutia noastra pe Facebook, asa cum credeam ca nu putem avea

[Klausificarea Romaniei] Mugur Patrascu: Am avut si noi revolutia noastra pe Facebook, asa cum credeam ca nu putem avea

Uralele si bucuria au rasunat dintr-o parte. De cealalta, s-a simtit o liniste mai mult sau mai putin ingrozita. Surpriza, in schimb, s-a pogorat peste toti. Pe 16 noiembrie s-a scris o istorie dincolo de cea politica. Un cumul de factori a dus catre formarea unui precedent in comunicare: online-ul a batut TV-ul.

Ce inseamna asta pentru industrie? Aflam de la cunoscatori experimentati cat de one-hit-wonder a fost digitalul in ecuatia alegerilor prezidentiale din 2014.

Ce s-a intamplat duminica a fost o reactie normala, crede Mugur Patrascu (Partener, iLeo). Avem doua Romanii, care isi extrag informatia din doua surse diferite: o Romanie traditionalista si conformista, lipita de TV si una deschisa si receptiva, pentru care online-ul a constituit principala sursa de informatie de-a lungul campaniei electorale. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related