Premiile dinamizeaza si motiveaza echipa agentiei, ii dau avant, o fac mai vesela si mai dornica de a o lua de la capat in fiecare zi, spune Oana Bulexa (Managing Director, MSLGROUP The Practice).
Festivaluri relevante
In primul rand, competitiile de relatii publice locale si internationale care si-au castigat deja propria reputatie: Romanian PR Award, Sabre Awards, European Excellence Awards, IPRA Golden World Awards. Apoi, cele mai importante festivaluri de comunicare, de exemplu Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, ADC Awards, Internetics, IAB Mixx Awards. Si lista continua.
Participari in ultimul an
Participam in mod constant la competitii si de obicei inscriem foarte multe campanii, pentru ca ne preocupa inca de la primirea briefului cum sa il rezolvam intr-o maniera creativa, eficienta si de impact. La asta se asteapta clientii nostri, la asta se asteapta si juratii festivalurilor. Tocmai de aceea, un procent foarte ridicat din campaniile realizate de MSLGROUP The Practice ajunge sa castige premii.
Lista campaniilor ar fi cam lunga, de aceea mentionam cateva dintre ele: Life is a mission, here’s your companion - lansarea Samsung Galaxy S4 (Samsung), New skills for new jobs (Samsung), Ready2Use Moms (Varta), Jucariile de plus vor sa mearga la scoala! (IKEA Romania), Textile Madness (IKEA Romania), Economii pentru vise mari (ING Bank), Criza chiftelutelor suedeze (IKEA Romania), Unilever Passion – Implineste-ti visele (Unilever).
Ultimul an ne-a adus 14 premii in competitii locale si internationale, pentru 8 campanii diferite, in categorii de concurs foarte diverse, precum: Digital PR, Social Media, Corporate Communication, Marketing PR, Sponsorship, Tech PR, Press Kits, Financial Services & Banking.
Motivatie
Sunt mai multe motive pentru care participam la festivaluri.
Unul este acela ca dinamizeaza si motiveaza echipa agentiei sa atinga mereu cele mai inalte standarde. MSLGROUP The Practice a facut o promisiune din ziua in care a luat fiinta si iata ca suntem la 8 ani distanta de acea zi, iar noi ne tinem de promisiune cu acelasi entuziasm. Ne plac premiile, ne motiveaza, ne dau avant, ne fac sa fim veseli si sa vrem sa venim si maine la munca, sa o luam de la capat!
Un alt motiv este acela ca (cel putin) in PR, festivalurile sunt o masura relevanta a valorii unei agentii. Pentru ca nu se judeca numai creativitatea, ci un intreg complex de factori. Criteriile dupa care sunt jurizate campaniile inscrise sunt foarte variate si au ponderi echilibrate. Daca ai ajuns pe scena, inseamna ca ai facut intr-adevar o campanie foarte buna, care a fost si bine planificata, si creativa, si strategica, si bine executata, si care a avut si impact. De aceea, premiile spun mult despre cat de bine performeaza o agentie. Iar clientii iau tot mai des in calcul indicatorul “premii” cand isi cauta partener de comunicare.
Premiile sunt si o maniera a noastra a ne recompensa clientii. Orice campanie este rodul unei munci de echipa, in care agentia si clientul sunt un tot unitar, care functioneaza ceas. Clientii merita recunoastere publica pentru munca lor, iar brandurile curajoase care fac campanii de impact merita sa fie aplaudate la scena deschisa!
Efecte
Am castigat premii in toate competitiile in care ne-am inscris pana acum. Suntem cea mai premiata agentie de PR din Romania si asta e o mare mandrie pentru noi.
Insa dincolo de mandrie, premiile s-au dovedit a fi cea mai buna carte de vizita in orice proces de new business. Clientii noi vin catre MSLGROUP The Practice deoarece premiile obtinute si studiile de caz ale campaniilor le dau garantia ca gandim strategic si creativ, ca vor primi de la noi solutii outside the box. Clientii traditionali raman cu noi din acelasi motiv.