Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Snacks si Dulciuri in iulie 2014

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Snacks si Dulciuri in iulie 2014

Categoria Snacks a generat in luna iulie a acestui an 400 de aparitii in online, cu 80% mai putin decat in luna iunie, si un viewership de 1,6 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut in presa online cu 3%, scazand pe bloguri & forumuri cu 23% si pe retelele sociale cu 84%.

Cele mai de succes postari vin din partea TUC Romania.

1.370 de like-uri, 183 de share-uri, 2.305 comentarii

749 de like-uri, 27 de share-uri, 1.779 de comentarii

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related