Dupa cel din 2010, BrandTailors semneaza un nou rebranding pentru Zuzu, al treilea de la lansarea acestui brand din portofoliul Albalact in 2006. Noua identitate vizuala nu aduce modificari radicale in personalitatea brand-ului, ci il adapteaza unei game de produse mai extinse. Rebranding-ul vine odata cu lansarea unui nou ambalaj, un bidon de plastic cu maner de 1,8 litri, arata un comunicat emis de Albalact.
[UPDATE] "Rebranding-ul Zuzu la care am lucrat impreuna cu echipa Albalact este un „update” pe care multe dintre brand-urile consacrate si valoroase ar trebui sa le faca o data la cativa ani ca sa isi pastreze leadership-ul de imagine si sa se mentina in rigorile unui consumator tot mai rafinat ca educatie vizuala. Rebranding-ul Zuzu este o evolutie profilactica menita sa valideze inca o data faptul ca un proces de rebranding eficient este acela care are in centrul preocuparilor sale demersul de a construi si nu tendinta de a face «tabula rasa»", a spus Andreea Florea, (Managing Partner Brandtailors).