INOVI in Romania: advertising neconventional de vitrine, bar interactiv si iGlass

Un bar interactiv la care oamenii care stau chiar si la 10 metri distanta pot interactiona prin jocuri de lumini, o vitrina de magazin in care ziua vezi produsele, iar seara vezi un ecran mare de videoproiectie, sau o folie care permite opacizarea instanta in camere. Sunt cateva dintre efectele tehnologiilor prin care INOVI isi propune sa revolutionize advertisingul conventional si interactiunea cu consumatorii.

Tehnologiile INOVI pot fi aplicate in vitrine outdoor si indoor din magazine, cai de acces din aeroporturi, sali de asteptare, spitale, showroom-uri, automobile de prezentare sau apartamente de lux.

Barul interactiv permite ca pe suprafata tejghelelor sau a meselor din baruri sa poata fi vizualizate diferite elemente publicitare sau sa apara mai multe efecte la atingere. Suprafetele pot sa simuleze digital meniul localului, astfel incat clientul sa poata comanda direct sau chiar sa solicite nota de plata. Asa, nu mai sta nimeni sa pandeasca acel moment rar in care chelnerul se uita in directia clientului. Plus ca e mult mai distractiv sa stai la un bar la care se intampla mereu cate ceva. Nu mai zic ce se intampla daca animatoarele se urca pe un bar interactiv. Mai mult, aceste suprafete pot oferi acces la internet.

Advertisingul neconventional de vitrina se joaca in mai multe feluri.

Folosind folia iGlass (intelligent Glass), in timpul zilei, vitrinele magazinelor care folosesc iGlass sunt transparente, iar seara se transforma intr-un ecran de videoproiectie. Sistemul poate fi folosit in pe suprafete cu dimensiune de pana la cateva etaje.

Prin aplicarea sistemului interactiv, materialul video proiectat interactioneaza cu trecatorul, cu ajutorul unor sisteme de detectie.

De asemenea, vitrina magazinului se poate transforma intr-un magazin virtual in care trecatorul navigheaza doar apasand cu degetul pe sticla, cu ajutorul unei folii tactile sau a unui alt sistem de detectie.

Tot iGlass, o folie inteligenta cu cristale lichide, autoadeziva pe orice suprafata vitrata, poate fi folosita pentru a oferi intimidate in diferite incaperi. Cu un singur click, aceasta se interschimba din transparent in opac. Si nu oricum, pentru ca nivelul de opacizare este adaptabil.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related