MURDARIREA ESTE BUNA - OMO se relanseaza sub un concept provocator

OMO, detergent produs si comercializat de Unilever in toata lumea, lanseaza in Romania campania care revolutioneaza comunicarea pe piata detergentilor si mentalitatea consumatorilor. Pentru OMO, a te murdari face parte din viata. A-ti fi frica sa te murdaresti te impiedica uneori sa traiesti din plin. MURDARIREA ESTE BUNA.
Psihologii arata ca teama parintilor de a-si lasa copiii sa isi murdareasca hainutele duce la descurajarea jocului in aer liber si impiedica manifestarea creativitatii asociate descoperirilor pe care copiii nu le pot face decat interactionand cu elementele naturii. Prin campania- Murdarirea este buna - detergentul OMO promite mamelor sa curete hainele pe care copiii lor le murdaresc in timp ce cresc si descopera.
'Misiunea Unilever este sa aduca vitalitate vietii. Venim in intampinarea nevoilor de nutritie, igiena si ingrijire personala prin produsele noastre care ajuta oamenii sa se simta bine, sa arate bine si sa se bucure de viata. Campania 'Murdarirea este buna' este o exprimare a misiunii noastre iar OMO va respecta promisiunea pe care o facem azi' a declarat Martina Kastler, Presedinte Unilever South Central Europe

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

Topoleanu Lilian
acum 17 ani
M-au sunat ca am castigat o bicicleta, mi-au cerut toate datele si le-am dat. Mi-au spus ca in 30 de zile primesc premiul - nici dupa 50 de zile nu am primit bicicleta. Bun detergentul OMO, in rest ...


Branded


Related