OMO, detergent produs si comercializat de Unilever in toata lumea, lanseaza in Romania campania care revolutioneaza comunicarea pe piata detergentilor si mentalitatea consumatorilor. Pentru OMO, a te murdari face parte din viata. A-ti fi frica sa te murdaresti te impiedica uneori sa traiesti din plin. MURDARIREA ESTE BUNA.
Psihologii arata ca teama parintilor de a-si lasa copiii sa isi murdareasca hainutele duce la descurajarea jocului in aer liber si impiedica manifestarea creativitatii asociate descoperirilor pe care copiii nu le pot face decat interactionand cu elementele naturii. Prin campania- Murdarirea este buna - detergentul OMO promite mamelor sa curete hainele pe care copiii lor le murdaresc in timp ce cresc si descopera.
'Misiunea Unilever este sa aduca vitalitate vietii. Venim in intampinarea nevoilor de nutritie, igiena si ingrijire personala prin produsele noastre care ajuta oamenii sa se simta bine, sa arate bine si sa se bucure de viata. Campania 'Murdarirea este buna' este o exprimare a misiunii noastre iar OMO va respecta promisiunea pe care o facem azi' a declarat Martina Kastler, Presedinte Unilever South Central Europe
MURDARIREA ESTE BUNA - OMO se relanseaza sub un concept provocator
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii