Journey – pentru calatorii curajosi, cu bugete limitate

Journey – pentru calatorii curajosi, cu bugete limitate

M-am intors cu vesti de la Timisoara StartUp Weekend. Pana acum avem asa: interviu cu organizatorii, interviu cu Bill Liao, mentor, investitor, ecologist, interviu cu Vidar Andersen, cel care a prezentat evenimentul, si descrierea unui prim proiect, rezultat dupa 3 zile de business intensiv, Notifyr. Azi va prezint Journey, o platforma pentru tinerii din toata lumea, pasionati de calatorii cu bugete mici, dornici sa paseasca si pe cararea unor destinatii mai putin populare si pline de sclipici. Mai multe ne spun chiar cei care au gandit si creat proiectul:

Echipa si rolurile fiecaruia
In spatele Journey sta o echipa numeroasa:

Doi Front End Developeri: Alin si Adelin.
Doi studenti la Marketing, Doris si Tibi, care obtin parteneriate si scriu articole pentru site.
Adi L, absolvent de Politehnica, care si el, la fel ca Doris si Tibi, stie sa obtina parteneriate.
Walter, un calator impatimit, care construieste aplicatii mobile si se ocupa de promovarea proiectului.
Sorina, studenta la Informatica Economica FEEA, care scrie de articole despre calatorii.
Adi N, detinator de hostel, cu experienta in grafic design.
Si Andrei, Team Leader, abslovent de Politehnica si Software Developer.

Cum ati colaborat intre voi?
Fiind oameni cu experiente si background-uri diferite a fost mai greu la inceput. Toti aveam idei, toti aveam diferite perceptii despre cum si ce ar trebui sa facem. Cu ajutorul mentorilor, dupa conturarea idei, colaborarea a mers foarte bine. Fiecare stia ce avea de facut si cum sa o faca. Unii au fost de acord sa mearga pe teren (desi afara ploua), altii au lucrat pana dimineata: ba scriam cod, ba promovam produsul.

Ideea
Ideea de la care a pornit proiectul e sa ofere oamenilor tineri sau studentilor posibilitati de a calatori incadrandu-se intr-un anume buget. Am tot pivotat, ajungandu-se intr-un final sa oferim un serviciu pentru studentii si tinerii din afara tarii. Acestia au posibilitatea de a descoperii locuri noi (Timisoara), un oras diferit de calatorie fata de orasele “la moda”. Acestia au posibilitatea sa interactioneze cu mediul local pentru a avea o experienta cat mai noua, cat mai inedita.

Am tot schimbat numele pe parcursul evenimentului. Intr-un final am ramas la Journey.

Invataminte
Multe. Foarte multe. Este cea mai buna oportunitate care iti deschide ochii la ce inseamna sa iti construiesti o afacere. Ce inseamna sa ai o firma care ofera ceva. Si totodata, cum e sa lucrezi intr-o echipa si sa o coordonezi. De asemenea, cum iti promovezi acel serviciu sau produs si mai ales cum il vinzi si cum iti faci un plan de afaceri.

Ce v-au spus mentorii
Sugestia care ne-a ajutat cel mai mult a fost "Nu stati aici, iesiti! Raspunsurile la intrebarile voastre nu se gasesc in aceasta sala”. Pe langa asta, ei ne-au ajutat sa invartim ideea in asa fel incat sa pivotam, ajungand intr-un punct in care ne era clara povestea.

Planuri de viitor
O sa continuam proiectul, categoric! E o oportunitate care nu ar trebui ratata. Sa ai suportul mentorilor si celor de la Startup Hub pentru inceputul proiectul este un grozav.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related