O aplicatie care profita de apetitul romanilor pentru SENZATIONAL

O aplicatie care profita de apetitul romanilor pentru SENZATIONAL

"Lunch is over so this is over" zice Antonio Banderas pe un ton rece. O despartire dramatica in stil latino, poate o sa ganditi. Dar nu e decat Banderas luandu-si la revedere de la resturile de mancare de dupa pranz, in cel mai nou spot din campania internationala Orbit. Actorul a devenit endorserul Orbit, iar campania a inceput sa ruleze la TV, in online si in print de pe 14 februarie. Pe meleagurile romanesti, campania vine si cu o aplicatie de Facebook care vorbeste despre SOCANTE - SENZATIONALE - N-O SA-TI VINA SA CREZI despartiri.

Pe de o parte il stim pe Banderas durul, ii multumim filmului "Desperado" pentru asta. Pe de alta parte il stim pe Banderas dragutul, din rolul lui Puss (Shrek sau alte animatii). In nici unul dintre rolurile astea nu se dezice de puternicul accent spaniol, nici de imaginea de latino lover. Scenariul pentru reclama Orbit e fun si, fara sa piarda din vedere rolul pentru care Banderas e consacrat, ramane totusi classy. Chit ca vorbim despre despartirea de resturile dintre dinti (stiu, am stricat toata poezia). Deci consumatorul ramane cu o idee dupa reclama asta: poti sa inchei relatia nesanatoasa cu mancarea destul de simplu, cu un Orbit dupa fiecare masa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related