Amosfera primitoare la casele de bilete din metroul bucurestean, creata de IKEA

IKEA promoveaza textilele din noul catalog IKEA 2013 aratand cum acestea pot crea o atmosfera mai primitoare in orice incapere, chiar si in cabinele vanzatorilor de cartele de metrou. Noi am vazut pana acum trei exemple, in statiile de la Universitate si Piata Romana:

 

 

Nu e prima oara cand IKEA recreeaza confortul de acasa calatorilor de la metrou cu ajutorul produselor din catalog. La inceputul anului, la metroul din Paris, brandul a instalat un apartament si a chemat 4 locuitori ai orasului sa stea timp de o saptamana inauntru ca in propria casa.

Cu doi ani in urma, peroanele din 4 statii de metrou din Paris au fost colorate cu ajutorul panourilor cu interioarele IKEA si al unor canapele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related